O le a le mea e sili ona lelei e lalaga ai mittens?

O mea e sili ona lelei e lalaga ai mittens e faʻatatau i manaʻoga ma mea e fiafia i ai le lalagaina ma le faʻaogaina o le mittens.O nisi mea masani e faʻaaogaina mo le lalagaina o mittens e aofia ai:

  1. 1. Wool: O le fulufulu mamoe o se filifiliga lauiloa mo mittens aua e masani lava ona faʻafefe, susu-wicking, ma e mafai ona maua ai le mafanafana sili.O lo'o iai fo'i nisi o mea e fa'asavai.Ae ui i lea, e mafai ona faʻaitiitia ma e ono manaʻomia le tausiga faʻapitoa pe a fufulu.
  2. 2. Alpaca: Alpaca vulu e lauiloa ona o lona vaivai, mafanafana, ma le hypoallergenic meatotino.O se filifiliga sili mo i latou e maua i allergies fulufulu mamoe ma maua ai le fa'a'ese'ese lelei.
  3. 3. Cashmere: Cashmere o se vulu matagofie ma vaivai e maua ai le mafanafana sili ma le mafanafana.O se filifiliga lelei mo i latou o loʻo sailia ni mittens maualuga ma matagofie.
  4. 4. Acrylic: vulu fa'akomepise o se vulu gaosia e masani ona sili atu le taugofie ma faigofie ona tausia.E mafai ona avea ma se filifiliga lelei mo mittens i aso uma e manaʻomia ai le fufulu masani.
  5. 5. Faʻafefiloi: Faʻafefiloi vulu e pei o fulufulu / acrylic poʻo fulufulu / alpaca faʻafefiloi e mafai ona tuʻufaʻatasia faʻamanuiaga o mea eseese, ofoina atu le mafanafana, vaivai, ma le tumau.

Pe a filifilia mea e sili ona lelei e lalaga ai mittens, mafaufau i mea taua e pei o le mafanafana, malu, tumau, faʻatonuga o le tausiga, ma soʻo se mea e fiafia i ai le tagata lava ia mo filo faʻanatura poʻo filo gaosia.E le gata i lea, mafaufau i le allergies o le fulufulu mamoe po'o le ma'ale'ale pe a fai lau filifiliga.

fa'aitula'itusi_20231227094510

O a mea e fai ai mittens sili ona mafanafana?

Mo totigilima sili ona mafanafana, o filo faanatura e pei o fulufulu mamoe ma alpaca e masani ona manatu o filifiliga sili lea.O mea nei e lauiloa mo le lelei o le faʻaogaina ma le mafai ona taofi le vevela, faʻapena lelei mo le faʻamafanafanaina o lima i le tau malulu.E le gata i lea, o nei filo e susū e fesoasoani e faʻamamago lima ma faʻalelei.Afai o le mafanafana o se popolega muamua, o le filifilia o totigilima e faia mai le fulufulu maualuga poʻo le alpaca vulu o se filifiliga lelei.

E sili atu le mittens po'o totigilima mo le mafanafana?

Mittens ma totigilima e tofu lava ma a latou lava faʻamanuiaga pe a oʻo mai i le mafanafana, ma o le filifiliga i le va o le lua e oʻo mai i le manaʻoga patino ma faʻaoga faʻapitoa.O mittens e masani ona manatu e mafanafana aua latou te tuʻuina tamatamailima i le tasi vaega, faʻatagaina latou te fefaʻasoaaʻi le vevela o le tino.O lenei mea e maua ai se siosiomaga mafanafana mo le lima atoa, aemaise lava i tulaga malulu tele.O mea faʻapipiʻi o tamatamailima i totonu o le totigilima e faʻaitiitia ai foʻi le pito i luga o loʻo faʻaalia i le ea malulu, faʻaleleia atili ana mea faʻapipiʻi.I le isi itu, o totigilima e mafai foi ona maua ai le mafanafana sili pe a faʻatulagaina i mea saʻo ma faufale.O totigilima fa'amama lelei e fai mai mea e pei o fulufulu mamoe, fulufulu mamoe, po'o fa'aluma fa'apipi'i e mafai ona fa'atumauina lelei le vevela ma maua ai le mafanafana lelei.E le gata i lea, o vaega eseese mo tamatamailima taitasi i totonu o totigilima e mafai ai ona sili atu le fetuutuunai ma le gaoioi, e sili atu ona fetaui mo galuega e manaʻomia ai tomai tau afi.I nisi tulaga, o le gafatia e faatumauina le fetuutuuna'i atonu e sili atu le la'ititi la'ititi o lona mafanafana atoa pe a fa'atusatusa i mittens.O si'osi'omaga ma gaoioiga fa'apitoa e iai fo'i se sao taua i le fa'amautinoaina pe sili atu le mafanafana o mittens po'o totigilima.Mo se faʻataʻitaʻiga, o tagata e auai i le malulu tele o le tau e pei o le faaseʻe poʻo le kiona atonu e sili atu le mafanafana o totigilima, ae o i latou e manaʻomia le sili atu le atamai mo gaioiga e pei o le pueina o ata poʻo le faʻaogaina o telefoni poto e mafai ona filifili totigilima.I le aotelega, e masani ona manatu totigilima e sili atu le mafanafana ona o lo latou gafatia e faʻapipiʻi faʻatasi tamatamailima ma faʻaitiitia le faʻaalia i le malulu.Peita'i, a fa'amama lelei ma fau, totigilima e mafai fo'i ona maua ai le mafanafana sili.O le filifiliga o mittens ma totigilima e iu lava ina oʻo mai i le manaʻoga o le tagata lava ia, gaioiga faʻapitoa ma tulaga tau le siosiomaga.

E fa'afefea ona fa'avevela mittens lalaga?

Ina ia mafanafana totini lima lalaga, e mafai ona e mafaufau i fautuaga ma togafiti nei: Totigilima lalaga lua: E mafai ona e lalagaina le ufiufi o ou totigilima e fausia ai se fausaga fau-lua.O lenei fa'aopoopoga fa'aopoopo e tu'uina atu ai le fa'apupulaina fa'aopoopo, e fesoasoani e loka atili ai le mafanafana.Fa'aaoga se vulu mafiafia: O le lalagaina o ou totigilima i se vulu mafiafia, mafanafana, e pei o le fulufulu mamoe po'o le alpaca, o le a fa'amafanafana ai totigilima ma sili atu ona talafeagai mo le tau malulu.Fa'aopoopo le fa'a'ese'esega: Mafaufau e fa'aopoopo i ai se vaega o fa'a'ese'esega, e pei o le fulufulu mamoe po'o le Thinsulate, i totonu o ou totigilima mo le fa'aopoopoina o le mafanafana.Nonoa lima uumi: O le faʻalauteleina o lima o ou totigilima o le a maua ai le tele o le ufiufi mo ou tapulima ma fesoasoani e puipuia le ea malulu mai le ulu atu i totigilima.Fa'aopoopo mea fa'apipi'i po'o le fa'asologa o le i'e: O se mea lalaga po'o se fa'asologa fa'apipi'i e mafai ona fai taga ea i totonu o le ie, e maua ai le fa'apupulaina fa'aopoopo ma fesoasoani e taofi le vevela.Fa'amau uma avanoa: Siaki po'o so'o se va po'o ni vaega e mafai ona so'o ai le ea malulu, ma fa'amalosia na vaega o lo'o iai se lalaga fa'aopoopo po'o se fa'amaufa'ailoga.I le faʻatinoina o nei taʻiala, e mafai ona e faʻaleleia le mafanafana ma le mafanafana o ou totigilima lalaga, ma sili atu le aoga i le puipuia o ou lima mai le malulu.


Taimi meli: Tes-27-2023